Problem z uruchomieniem iPhone’a? Sprawdź nasze rozwiązania!

Choć wszystkie współczesne telefony marki Apple powszechnie ceni się za ponadprzeciętną jakość wykonania, solidność i wydajność, są to tylko urządzenia elektroniczne. Jeśli jesteś użytkownikiem iPhone’a, musisz liczyć się z ryzykiem wystąpienia awarii. Rodzajów typowych usterek jest wiele i spora część z nich zaburza prawidłowe działanie niektórych funkcji smartfona. Jednak są także przypadki, w których po wyłączeniu urządzenia jego ponowne włączenie jest niemożliwe. Czy oznacza to konieczność oddania telefonu do naprawy? Niekoniecznie! Sprawdź, co robić w takiej sytuacji – skorzystaj z porad specjalistów serwisu MOBO-TEL.

iPhone przestał się włączać? Zachowaj spokój!

Jeśli spotkasz się z taką sytuacją, przede wszystkim zachowaj spokój. Powód braku możliwości włączenia urządzenia często jest prozaiczny i problem można rozwiązać we własnym zakresie.

Prowadząc od lat w Warszawie serwis telefonów iPhone, nierzadko spotykaliśmy się z sytuacjami, gdy wszystko spowodowane było przepełnieniem wewnętrznej pamięci. Skutkiem tego jest znaczne wydłużenie czasu potrzebnego na uruchomienie systemu operacyjnego i mniej cierpliwi użytkownicy dochodzą do wniosku, że doszło do awarii. Przeprowadzenie naprawy jest jednak zbędne w takim przypadku – wystarczy usunąć z urządzenia część danych.

Jeśli jednak uruchomienie iPhone’a faktycznie jest niemożliwe, nawet pomimo długiego czekania, powodem może być m.in.:

  • całkowite rozładowanie baterii,

  • uszkodzenie układu odpowiedzialnego za ładowanie,

  • awaria wyświetlacza – telefon włącza się, ale użytkownik jest tego nieświadomy przez brak obrazu,

  • zawieszenie systemu operacyjnego.

Niektóre z powyższych usterek wymagają interwencji serwisu, ale część naprawisz we własnym zakresie.

Zanim oddasz iPhone’a do serwisu, wykonaj kilka podstawowych czynności

Jeśli uruchomienie telefonu jest niemożliwe, pierwszy podejrzany to bateria. Na początek sprawdź stan przewodu do ładowania oraz ładowarki. Gdy wizualnie wszystko wygląda poprawnie, podłącz iPhone do prądu i spróbuj go podładować. Wykaż się tutaj odrobiną cierpliwości, gdyż jeżeli akumulator jest głęboko rozładowany, może minąć trochę czasu zanim na ekranie pojawi się obraz.

Wykonałeś powyższe czynności, a sprzęt wciąż jest „martwy”? Przed oddaniem go do serwisu w celu naprawy spróbuj jeszcze zresetować urządzenie. W tym celu przytrzymaj przez kilka sekund przycisk zasilania telefonu. Jeśli iPhone dalej nie chce się uruchomić, możesz jeszcze wykonać tzw. hard reset. Aby to zrobić, naciśnij jednocześnie „power” oraz „home button” i trzymaj tak przez jakiś czas.

Niestety na tym kończą się Twoje możliwości w zakresie samodzielnego przywrócenia telefonu „do życia”. Jeśli pomimo wykonania powyższych czynności nadal obserwujesz brak reakcji urządzenia na włącznik, musisz oddać je do naprawy w serwisie. Koszt takiej usługi zależy od rodzaju usterki.

Jak wygląda naprawa niewłączającego się iPhone’a?

W przypadku naszej firmy z Warszawy każda naprawa telefonu iPhone poprzedzona jest jego kompleksową diagnozą. Mamy wiedzę oraz odpowiednie narzędzia do tego, aby precyzyjnie ustalić powód niemożliwości włączenia urządzenia. Po jego zlokalizowaniu zawsze kontaktujemy się z klientem, przedstawiając kosztorys przeprowadzenia serwisu. Gdy zostanie zaakceptowany, zabieramy się do pracy.

Przyczyn takiej usterki jest wiele, ale w zdecydowanej większości przypadków ich usunięcie jest stosunkowo tanią usługą. Opłaca się z niej skorzystać m.in. z racji wysokiej wartości telefonów marki Apple, w tym nawet nieco starszych już modeli. Przy okazji wykonywania takiej naprawy warto także zlecić kompleksową konserwację urządzenia.

Masz uszkodzony iPhone? Zleć jego naprawę w serwisie MOBO-TEL

Jeśli chcesz oddać swój sprzęt marki Apple do naprawy, koniecznie korzystaj z pomocy profesjonalnych serwisantów. W takiej sytuacji najlepiej zgłoś się do firmy MOBO-TEL. Prowadzimy w Warszawie serwis telefonów iPhone, obsługując m.in. klientów z Mokotowa, Ursynowa i Śródmieścia. Jednak realizujemy także usługę „door to door”, z której skorzystasz niezależnie od tego, gdzie mieszkasz – wyślij do nas uszkodzone urządzenie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub online. Gwarantujemy bezpłatną wycenę usunięcia usterki i sprawne działanie!

1